ZIltoid's Recrutiment App

View previous topic View next topic Go down

ZIltoid's Recrutiment App

Post by ZIltoidTheOmniscient on Thu Jul 02, 2015 4:36 am

Name: Tyler Kemp
In-game Name: Ziltoid
Country: USA
City: North Little Rock, Arkansas
Age: 18
You Have CoD 4?:nope
You Have CoD 5?: YES
How long have you been playing in PDE Servers?: A while. id probably say maybe 8-9 months.
What are you good at? Any game skills? Good overall. Im usually the one sneaking around the map and picking people off. I love bolt action rifles
Introduce Yourself: Hi, I'm Tyler or Ziltoid if you play COD with me. Im 18 and i love to play COD 5. I think i would be a great addition to this group because im a well rounded player with alot of in game experience. I've clocked over 1000 hours on WaW. Kinda crazy huh. I should probably get a life haha. Im from Little Rock, Arkansas i love Arkansas football. Thats about it for me haha. Im not a very interesting person. WOO PIG SOOIE!! Hope to see you all on the battlefield
What do you think about PDE?: You guys are very professional. Ive never had a problem on the PDE servers. Your admins are cool and very respectful. If there is a problem, the admins handle it very well and with haste.
avatar
ZIltoidTheOmniscient
Beginner
Beginner

Tagline Tagline : Bring me your finest Coffee....
Posts : 2
Join date : 2015-07-02
Age : 21
Location : North Little Rock, Arkansas
Gender : Male

Back to top Go down

Re: ZIltoid's Recrutiment App

Post by [PDE]PaulKersey on Fri Jul 03, 2015 5:35 pm

Hello Ziltoid. I haven't seen you on the servers yet, so there's not much I can say, but keep doing what you do and it will probably get noticed. We appreciate the acknowledgement on our ways and what we do for the players out there. Thank you.

_____________________________________________________________________
Never Let Government Control You. People Are The Power.
[21:28] |NK| LadyCinell: i eat kid like that all days at 4 pm
[14:23] [PDE]TAJ: i want to eat hot dog [14:23] [PDE]TAJ: and american burger
[01:33] dancingmad: Nah, but northern minnesota. Trees and paul bunyan and shit.
[DEAD]XmohamedX4gamer: i hate this map its very very players
[11:16] [PDE]TAJ: i wish i could turn off the repeating message of scofields friendship story

speaking on Xfire's notifications lol
Acdale's EyeCandy Body Mod for Skyrim
Get A Unique World At War Serial Key Here
avatar
[PDE]PaulKersey
CoDWaW Senior Admin
CoDWaW Senior Admin

Tagline Tagline : Look out! Badass Loader!
Posts : 5866
Join date : 2008-06-30
Age : 105
Location : Carrington Institute

http://www.pdelite.net

Back to top Go down

Re: ZIltoid's Recrutiment App

Post by [PDE]-Jano- on Sun Jul 05, 2015 6:08 pm

I came acros ZIltoid few times, plying good and no cheats seen yet, but other than that I just remember you, because your name make me think of Dr Zoidberg for some reason Smile. So carry on, we will watch for you in game.
avatar
[PDE]-Jano-
CoDWaW Full Admin
CoDWaW Full Admin

Posts : 380
Join date : 2014-04-29
Age : 38
Location : Slovakia
Gender : Male

Back to top Go down

Re: ZIltoid's Recrutiment App

Post by ZIltoidTheOmniscient on Tue Jul 07, 2015 8:04 pm

Thanks guys and yeah just keep looking for me. Ill usually be on for a while between 10am and 5pm EST
avatar
ZIltoidTheOmniscient
Beginner
Beginner

Tagline Tagline : Bring me your finest Coffee....
Posts : 2
Join date : 2015-07-02
Age : 21
Location : North Little Rock, Arkansas
Gender : Male

Back to top Go down

Re: ZIltoid's Recrutiment App

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum